Saturday, December 29, 2007

akhir 2007

Subhanallah....1 tahun tlewat sudah..detik2 penghabisan 2007 terlewat sudah...

januari...awal tahun yanng cukup menggembirakan..ditemenin ninda..cupeng..gudel..ian..adek..vinta..rena.. ma putri..oyah..baikan ma dia..mulai bs ngobrol lg..jalan lg..dihari yang harusnya spesial ku dijatuhkan stelah dbw terbang sejenak..terlempar dan terasing..pertahanankupun roboh..ku melanggar kamus hidupku untuk yang ptama kali..lagi2..ku terbuang dan kuputuskan..aku lelah menanggapi cinta...januariku..awal kedewasaanku...20thnku..ku harus berjuang demi ms dpnku

februari..diajak ayu bikin proposal gki..nrima amanah pimpinan redaksi boulevard js..deket ma orang yang dulu aku suka..mulai bisa nrima kekalahan..

maret..g ku duga yah..dia hadir lg stlh aku hampir bs dkatakan bdiri..kita ketemuan dan bcinta lagi...uuh..hatiku luluh..knp???aku tak bisa btahan..karna masih menyayanginya..ku jalani hari hampir bsamanya..
1yang buat ku senang..majalah p1ku terbuat..yeah!!!

april..ntahlah..antara percaya ga percaya...aku tetep dpt asupan semangat drnya..wl mulai tlihat jelas..dia menjauh lg drku..ap salahku kawan?hingga diri ni seenakny kau injak2???kapan ku bangkit lg?uts ku lalui sedikit semangat dan kurasakan hal yang bbda ma temen2 sekelasku

mei..dia menghilang...aku terjatuh..huuf..sempet liat acara ny dikampusnya..sombong dan tak mau peduli..ntahlah..aku bnr2 kehilanganny...ku kacau...
iyh..banyak yg blg...ku harus buka hati...seseorang yang siap mgantikan posisinya..namun..apa harus boong ma atiku sndr?

juni...hanya 1 tanggal yang ku ingat..12 juni..huff..sejarahku mendolimi diriku sndr..sejarahku membuat diriku mati dalam kehinaan..ntahlah..aku msh merasakan sakitnya hingga hari ni...dia..hanya aku..dia dan Allah yang tau...aku menyayanginya..hanya itu alasanny

juli..ku rasakan penyesalan yang mendalam..ku terkubur dalam ketidakpastian...papah pindah...nilai terjun bebas..huuff..ku harus jalani ni sendri..iyakah???

agustus...ku masuki dunia farmasi..ntah mengapa..terasa lebih rileks..ku impikan inh...akhirny bs dkt ma nak2 farmasi..makrab..dan bermain...hahahahaha

september..akhir sbuah pjalanan cinta..aku sakit dan benar2 sakit..doaku hanya 1..inilah akhir...pengkhianatan..pendustaan..pembodohan..huff..ketika cinta ini telah kalah dengan napsu...aku bnci...aku busaha membencinya!!!!
ramadhan yang mempesona..kdewasaan..ketulusan..owh..rdkku...rasanya..ingin trus bsama klian!!

oktober..kalut..coba buka dunia..thanks pst-ers..xian bagian smua akhir crita cnta inh..lop u all

november...ad yang nyatain suka..berdiskusi dgn seseorang scr intensif..huff..ingn yakinkan diri ajah..kl aku da siap membuka hub dengan org lain..yah..1 lg..ku telantarkan amanahku..mama papa ke makkah..jadi nak mandiri..

desember..boleh ku bilang...aku suka seseorang!!!!yah..walau telat...ku msih bharap..wl ragu..ku akan mcoba..andai dia tau yh...hehehehe..
trus..maen trus ma nak2 pst..huff...teman..tanpa xian aku msh tjatuh..tanpa xian smgt ini hilang..thanks ya..luv yu..oyh..dia dsanah...aku mungkin telat..tapi aku g nyesel bs suka ma km..impas 1-1 yh,,,^^

2007ku...subhanallah..kedewasaan..kenakalan..smuanya terangkum disini..

ketika cinta datang..izinkan ku berfikir..karna ku tak mau lagi bmain perasaan yang akan mbuatku sakit untuk yang ksejuta kali...

thanks y Rabb...muach..

2 comments:

Anonymous said...

wah, 2007 fall in love story yaa...

cit cuit cit cuit...

katatia said...

weew...cinta???
iyaah?fall in lop???hahaha..br 1 bln in...hihi